Friday, March 10, 2006

Lite sugen

på allt möjligt just nu. På grund av detta sug har jag två gånger på två veckor gått och handlat godis, helt i onödan! Jag vet att det egentligen inte är så mkt men sen nyår har jag lovat mig själv att stå emot om det är i onödan. Och dessa två ggr har det verkligen varit i onödan. Jag har ätit godis fyra ggr sen nyår, tre biobesök och en lördag. Och så nu helt plötsligt. Jag skyller det på röksuget. Idag har faktiskt varit en pärs. Jag har bara tänkt på det hela eftermiddagen. Har druckit kaffe och köpt godis, det gör att jag mår illa men jag är fortfarande röksugen.

Jaja, det går väl över. Kan inte fatta att jag inte får röka för resten av mitt liv, är det verkligen vad jag vill?
Om jag inte passar mig kommer jag falla för trycket imorgon på en kryssning med alkohol. Det kommer i vilket fall bli kämpigt. Jag vet hur det var förra helgen och då var jag bara hemma hos Ps far och drack lite vin. Och det var asjobbigt.

1 comment:

Studiomannen said...

Håller tummar. Har aldrig varit rökare, men alla jag känner röker mera när de festar. Jag är snusare och jag snusar varken mer eller mindra. Ej heller finns det festsnusare...

Du grejar det!