Tuesday, March 14, 2006

Kära IRL-vänner!

Vi har ett erbjudande till Riga för 140 kr/person under perioden 20/4 - 11/5 i en fyrmanshytt. Vad säger ni? Är det ngn som är sugen. Jag skulle verkligen vilja se Riga, tror det är mkt fint.

Plus det är ju asbilligt och rätt shysst shopping. Och man kan handla taxfree. Underskatta inte att handla på taxfree, seriöst. Eller en enskild person som kan tänka sig att betala 280 kr för att få resa med mig i fyrmanshytt?

En liten semester. Nå, vad säger ni? Kom igen! I, jag vet att du vill!
När ska jag få mina skor förresten?? =)

3 comments:

idasol said...

Det låter kul, problemet är bara att jag flyttar då så det får ju vara bra inplanerat. Hur lång tid tar det? Är det en sån där deal där man bara får åka på vardagar eller? Varför inte säger jag, har inga som helst förhoppningar på riga så det kan ju bara bli bra.

Jag håller på att kolla upp ställen där man kan se schlagern förresten. Ha det bra! Skorna kan du ju få på lördag. :-)

Anonymous said...

Om ingen av de vill följa med så hoppar jag gärna in som standby!! hehehehe vore grymt spännande att få dse riga

sarpo said...

Tess - det är öppet för alla så du får absolut följa med. Vi kan ju åka åtta stycken om det är så, i två hytter, om vi är så många. Vill din karl följa med tror du?

Ida. Jag tror inte det gäller bara vardagar, jag ska kolla upp det så att jag inte luras. Det är två nätter ombord, som till Tallin ungefär. Du kan inte ta nån dag ledigt annars? Om vi åker sönd-mån typ. När flyttar du?
Schlager ute låter helt okej om det är ett billigt ställe.

Jag har skrivit ett arbete om Lettland och Riga så jag vet att det är billigt och bra shopping.