Monday, March 27, 2006

Hjärtknip

Fan nu börjar det proppa igen i näsan ännu en gång. Jag har ju varit sjuk i typ en vecka. Var på praktiken i måndags och sedan var det stopp, hemma hela veckan förra veckan. Helgen var sådär men jag kände mig ngt friskare. Nu känner jag mig sjukare än nånsin. Plus att jag är hjärtesjuk. Min lilla kisse sitter hemma och väntar på att vi ska komma hem. Tänk om han inte tycker om oss mer nu. Usch. Åh va jag längtar efter honom! Det trodde jag aldrig att jag skulle känna för en katt. Men nu vet jag bättre.

2 comments:

Anonymous said...

åh vad kul att det funkar så bra med katten!

sarpo said...

Prallan du har helt rätt i det där. P bara fräser "gå härifrån, kattjävel" men jag är lite mesigare. Jag tror att han inte ska tycka om mig annars... usch, jag är verkligen en liten hönsmamma. Men jag tror han trivs utmärkt hos oss.