Wednesday, March 08, 2006

Lunchstängt

En timme. Jag vet inte vad jag ska göra på mina luncher som är en timme. Det finns iofs ett helt centrum här utanför men jag har ju inga pengar så jag vet inte vad det ger mig för glädje. Funderar på att äta på pizzan här bredvid snart, de är ju väldigt kända och omtyckta. Men inte idag, idag blir det endast en liten soppa med ett litet bröd. Och så får jag gå och köpa en frukt efter jag har ätit.

Igår var jag sjuk om det var ngn som saknade mig..haha... Jag var helt yr, mådde illa och var allmänt sänkt. Sov typ hela dagen. Och så min kära mor " du kanske är gravid...?" (inte med förhoppning i rösten, snarare bestörtning)
Nej, jag är inte gravid. Inte vad jag vet iaf. Jag undrar vad P skulle tycka om det, om jag nu hade varit det.... Inte helt hundra på att han skulle slå klackarna i taket och ropa hurra över att bli pappa just nu.

No comments: