Wednesday, March 01, 2006

Ingenting särskilt alls

Jag är trött idag, jag vet inte varför. Vaknade faktiskt av mig själv i morse, vilket var asskönt. Det kan iofs bero på att jag stupade i säng efter en hård sy-kväll. Var hos mor som hjälpte mig att lägga upp fyra par byxor (jag är kort och tjock, därför går inte midja och längd på benen alltid ihop) men tyvärr blev det fem par som inte vi hann med så därför får jag komma hem till henne på tisdag nästa vecka igen. Jag hatar det här byxfenomenet! Varför kan det inte bara finnas byxor som man inte behöver hålla på och fixa till? Jaja, hur som helst. Helt slut var jag igår. Sen sov jag i ett rum som inte har några gardiner så jag vaknade av det stilla morgonljuset. Helt härligt.

Men jag har ju faktiskt sovmorgon som P säger, varje dag nu. Börjar jobba kl 9 och går hemifrån tjugo i, går alltså upp runt åtta och det är okej. Vanligtvis vill jag gå upp tio minuter innan jag ska dra, hatar att gå upp på morgonen.

No comments: