Wednesday, March 29, 2006

Herregud

Har varit helt sjukt mkt idag och jag har försökt hjälpa till så mkt jag kan. Bokat tåg, charter och hotell hela dagen och tittat på priser och svarat i telefon. Och ändå har ingen av oss hunnit med ngt alls känns det som. En är hemma med sjukt barn men det är ju ändå två stycken här och jag. Det har verkligen varit upp till bevis för mig idag. Charter och tåg och hotell känns som en barnlek men när det handlar om flyg är jag fortfarande lite nervös så jag är inte riktigt säker på att jag vill ha med sånt att göra. Jag har börjat försöka lite grann iaf men det går väl sådär. Som tur är är det tre och en halv vecka kvar förutom två och en halv dag som går åt i påsk så jag kan sitta och gnugga mer. Jag vet inte egentligen vad jag har gjort tidigare. Nu gick iofs en hel vecka åt till att vara sjuk förra veckan så där tappade jag lite tid förstås.
De sista veckorna här nu ska jag verkligen köra gärnet, jag ska fanimig göra allt. VDn här sa att jag skulle påminna om att de ska skriva in i mitt "betyg" att jag åkt med på visningsresor och liknande. Det låter ju mkt bra tycker jag, det låter helt seriöst. =)

No comments: