Friday, March 03, 2006

Destinationskunskap

Jag måste ut i världen! Jag måste se platser så jag kan rekommendera ngt! Jag måste få åka på visningsresa helt enkelt. =)

Jaja, jag känner att min första vecka varit rätt så lugn. Det har funkat bra, jag gillar de jag jobbar med och jag har haft saker att göra mest hela tiden. Det känns bra. Det finns många stora möjligheter att utvecklas här tror jag bestämt.

Min tid räcker inte riktigt till känner jag. Jag är hela tiden mellan tusen olika saker och jag glömmer massor med saker jag borde göra. Jag har ännu mindre tid nu när jag jobbar 9-17, jag fattar inte hur människor står ut. På ett sätt vill jag plugga hela tiden för att få bestämma lite själv över tiderna men jag vill ju arbeta för att få en shysst lön. Men tiden, var tar den vägen? Och sen blir det förstås inte bättre av att jag jobbar en kvarts gångväg hemifrån, jag kommer ju aldrig utanför kommungränsen. Åka in till stan har på en vecka blivit ngt jobbigt, allt finns ju här typ. Hennes, mataffär, skoaffär och liknande.

No comments: