Thursday, March 30, 2006

Vilken dag

Ja, herregud. Det har varit två väldigt intensiva dagar de senaste dagarna måste jag säga. Phu!

Jaja, annars händer inte så mkt kul i mitt liv. Ska det verkligen vara såhär? Jobba 9-17 varje dag för att sedan vara ledig två dagar och så händer det ingenting mer. Och man går bara direkt hem efter jobbet och lagar mat, ser på tv och går och lägger sig. Är det verkligen ett liv? Njae, jag är fan inte säker på det.

Har iaf köpt biljetter till AIK-DIF och DIF-HIF idag, det känns bra. Men I, jag ändrade till södra nedre på hammarby och då blev det 40 kr billigare. Jag som är fattig tyckte det var bra. Så nu är jag skyldig dig 40 kr. En fika kanske eller en lunch i kungsberget?

5 comments:

Studiomannen said...

Asså, jag är fel man att svara eftersom det var längesedan jag hade jobb med regelbundna arbetstider. Därför säger jag inte det som andra elakingar kommer att säga:

Välkommen itll verkligheten!

Se det så här: du tjänar iaf pengar! För det gör du väl hoppas jag...

sarpo said...

Peter. Det är klart jag inte gör, jag praktiserar ju. De enda pengar jag tjänar är från CSN och måste alltså betalas tillbaka....

Jag håller med dig Minna, deltid är fanimig värt det! Eller åtminstone 75% eller så.

idasol said...

jag håller också med. Fast det beror på vad man har för jobb så klart!

fika el lunch i kungsberget låter väl perfekt. Jag ser verkligen fram emot att åka. Fast du är väl antagligen typ tusen gånger bättre än mig nuföärtiden. Men då får du vänta... ha ha ha ;-)

Studiomannen said...

Fan det har du rätt i.

Men det verkar ju gå bra för dig, så jag tror på goda jobbchanser för dig.

sarpo said...

Peter, va gullig du är! Tack!