Thursday, March 02, 2006

Den här snön!

Den tar ju aldrig slut! Jag fattar inte, hur fan kan det komma så mkt snö? Och vad hände egentligen med att växthuseffekten skulle göra det mkt varmare här i norr? Jag kan inte ens minnas när det var barmark sist. Och igår och inatt kom det typ två decimeter, eller iaf en. Så det går ju inte att gå heller eftersom man bara halkar runt. Vilket var precis det jag gjorde i morse på väg till praktiken, ramlade i snön. I en liten backe dessutom så jag gled flera meter, inte så kul.

Jaha, annars? I helgen ska jag ut till Ps pappas land. Det blev inget sist för de hade huset fullt med gäster, vi fick helt enkelt inte plats. Men denna gång hoppas jag det blir av. Isarna ligger väl kvar, så vi ska ut och gå. Hans brorsdotter är så rolig, hon berättade för mig i söndags att man måste hålla handen och gå försiktigt om man ska gå på isen. Så det får jag väl göra då, gå försiktigt och hålla handen.

Barn är så roliga. Jag gillar barn. Jag vill ha en liten tjock bäbis. Han ska heta Elliot så man kan säga sådär roligt som ET gör "Eeeeelliotttttt".

No comments: