Thursday, March 16, 2006

Riga-kryssningen

Jag har tittat på datum. Vad tror ni om någonstans mellan fredag 28 april - 3 maj. Mitt förslag är sön 30 april - mån 1 maj. Då är man ändå ledig, I, så du behöver inte ta semester. Men sen kommer man tillbaka 2 maj kl 9.30 - då kan man gå till jobbet efter det. Vi behöver ju inte festa loss helt galet om vi vet att vi ska jobba dagen efter, eller hur?
Plus, man har precis fått lön då så då kan man shoppa galet mkt! =) Men resan måste ju betalas innan förstås. Ska jag boka?

4 comments:

idasol said...

Tyvärr är det den helgen jag flyttar, inflyttningsdatum första maj... så det går nog inte...

Anonymous said...

Sascha kan inte åka med men jag vill jätte gärna åka! Kan vi kanske styra i hop ngt om det fins plats för mig med?? jag kan gärna bet dubbelt 280 kr eller va de var? vi för höras om det i helgen kanske P vill??
kram krma

Anonymous said...

jo du sascha kanske kan följa med
kram

sarpo said...

Tess. Absolut kan du och jag åka, ensamma eller med våra respektive. Jag kan också betala 280 kr för det om det skulle vara så. Ska jag ringa och kolla om det finns lediga hytter?