Wednesday, March 08, 2006

Så går en dag...

...från vårt liv och kommer aldrig åter.
Och vilken dag sen! Det har varit så mkt idag. Fast jag tycker inte jag egentligen har gjort ngt. Bokat lite i STINA, kollat upp priser i Always och Frittes bokningssystem och ställt samman, skrivit lite kundregister, skrivit lite fax och mail, ringt ett par samtal, svarat i telefon och tja, everyday life helt enkelt på ett kontor. Vilket kanske inte låter så spännande men jag tycker faktiskt att det är rätt kul, vilket förvånar mig enormt mkt. Jag trodde inte jag var ngn kontorsråtta men det verkar som att jag misstagit mig. Eller så är det arbetskollegorna kanske.

Vi får väl hoppas att det fortsätter såhär.

2 comments:

Anonymous said...

roligt att du trivs!
De gör jag med jätte mycke jag e antagligen oxå kontorsråtte material och de trodde jag verkligen inte! Men de ju som du säger om de man jobbar med e roliga så trivs man och de mesta blir kul. Pluss att det är jusåå roligt att lära sig ngt nytt!
Snart e de de 7 haven för oss Kram

sarpo said...

Tess... hej, det ska verkligen bli så kul! =)

Det är egentligen inte ngt speciellt med de här på kontoret, det är bara en sån trivsam miljö och stämning de emellan så det blir kul att vara en del av gänget. Och jag känner mig verkligen så, efter bara en och en halv vecka. Fantastiskt!