Monday, November 14, 2005

Bloggandet

Det är roligt med blogg, så mkt kan man konstatera. Nu har även klasskamrat P startat en. Det är roligt! Jag tycker att det är ett alldeles utmärkt sätt att hålla sig uppdaterad på vad ens vänner tycker och tänker och pysslar med. Hoppas att hon kommer att skriva ofta!
I har blivit fast också och skriver oftare än tidigare, det är bra. Även om man kan se en viss nedgång efter det här tråkiga väsk-debaclet. Det är ju förstås inte alls kul att bli av med sin väska så det kan man förstå. M har varit lite dålig på att skriva den sista tiden också. Men jag ångar vidare i min datorvärld. Jag har ju inte så mkt annat att göra.

Har ätit lunch. Det var en köttfärssås som jag tror kanske var lite gammal men det var helt okej i smak. Hoppas inte jag blir magsjuk nu bara, skulle inte det vara typiskt? Men nu har jag satt ett mål att jag ska gå till praktiken vad som än händer. Kommer det en influensa så ska jag banne mig sitta här och trycka på mina knappar. Om inte annat för betyget! Och för att inte verka dum inför L...

Jag har inte tänkt på att googla vänner och bekanta. Det måste jag prova, se vad man kan hitta för obskyr information om de som jag umgås med. Jag antar att man bara skriver in namnet...

Jag kan säkert hinna göra ett inlägg till idag, det är som sagt torka på uppgifts-fronten. Men imorrn ska jag sammanställa ett utskick till 100 personer och sedan se till att det kommer iväg. Kanske inte det roligaste arbetet men ändock ngt!

1 comment:

Anonymous said...

tja! det är ju faktiskt sjukt kul att läsa vad ens vänner gör hela dagarna när man inte har tid att umgås med de irl. det är sjukt kul att du och ida skriver så ofta, jag kollar ju allas bloggar varje dag och då är det bra att det är några som uppdaterar. (även om jag där inräknar mig själv i de osm inte uppdaterar tillräckligt ofta)