Monday, November 14, 2005

tillbaka i sadeln igen

Nu är jag åter tillbaka på praktiken. Min ständiga arbetsgivare Joakim har tyvärr lämnat landet och kommer inte tillbaka förrän i dec. Fattar ni det? Helt galet. Jag skulle också vilja dra iväg ngnstans. Jag kan också åka på rek-resa till exempel!

Såg på ams hemsida att ticket söker folk i Farsta-butiken. Deltid så kanske man skulle ta och skicka en ansökan, man kanske kan kombinera skolan på ngt vis. Eller jag vet inte. Kanske lika bra att vänta till efter skolan är klar och L kan skicka ut rekommendationer.
Jag tänker på min framtid och får ångest, var ska jag egentligen ta vägen med all den här utbildningen? Jag vet inte vad jag vill!

En annan sak som jag tänker på hela tiden är jul. Jag tror jag blir tokig. Jag har iaf kommit på en julklapp till P's mor. Bara den grejen att jag ska köpa julklappar till en familj som jag inte ens vet vad de har för "standard" på sina julklappar ger mig lite kallsvettningar. Såklart kommer jag inte att ge en present bara från mig, det vore verkligen att ta i! Men från oss båda. Kanske bara bäst att låta P sköta det där eftersom det är hans familj och han vet bättre. Men det är ju så kul att handla julklappar! Det är verkligen mkt som snurrar i mitt huvud när det gäller det, och så vill man ju göra en shysst deal också. Typ köpa ngt asbra till pangpris så att den som får klappen tror att jag lagt mkt mer pengar än jag gjort... hehe...

No comments: