Tuesday, November 01, 2005

dajmen...

...den är ju total, dajme, dajme...

Herregud vilken seg morgon det var imorse. Jag skulle hjälpa Joakim att skriva en massa ankomsttider och avgångstider i Excel. Katastrof! Min hjärna fungerade inte överhuvudtaget och jag fattade fel och det tog typ hur lång tid som helst och jag ville mest bara sova.
Nu har jag slängt i mig ca femton koppar kaffe och börjar faktiskt, hör och häpna, vakna till lite. Nu håller jag på och skriver lite om Amsterdam. Jag var ju där förra hösten när DIF mötte Utrecht. Det var trevligt även om det blev lite mkt rundturer i det röda distriktet med grabbarna som dessutom kunde typ hela stadsdelen och vem som stod var. Helt sjukt.

Hej, när man sitter här och skriver börjar man tänka på helt konstiga saker och tankarna hakar i varandra och helt plötsligt kommer man in på jättekonstiga sidospår.
Jag är nog lite trött ändå.

Vill veta vad jag hade på Affärsjuridiken!!!

No comments: