Monday, November 28, 2005

Julstämning

Jag gjorde som jag sa, städade och städade och städade hela lördagen. P hjälpte förstås till. Vi var jätteduktiga och delade upp arbetet och rummen mellan oss. Vi dammsög och skurade golv, dammade av alla ytor, putsade hörnen och tja, allt man kan tänka sig. Det tog lite tid men det var det värt. Vi har dessutom tvättat hela våran tvättkorg så nu har vi bara rena kläder! Och efter städningen så pyntade vi! Adventsljusstake, adventsstjärna och eladventsljusstake. Tomtar och troll, julgardiner och hela baletten! Hur mysigt som helst hemma nu.

Däremot blev det väl sådär med träningen. Jag är så dålig! Ge mig mer självkontroll!!!! Men idag gick jag till tåget och från tågetl. Och jag ska gå till Centralen för att ta mig hem i eftermiddag. Det ni!

2 comments:

idasol said...

Hej jag hade en sjukt rolig dröm inatt. Du och jag hade kommit på nån grym idé för ett rock-band, vi sjöng och dansade och skrev jättebra låtar. och så hade vi möte med Bert Karlsson. Han blev mycket nöjd och gav oss skivkontrakt direkt. Vi var superglada såklart och skulle fixa värsta utlandskarriären men sen vaknade jag.

sarpo said...

*haha* Det hade ju verkligen varit en syn hörrudu...

Jag drömmer helt sjukt mkt nu jag med, det är ibland jobbigt och ibland bra. Jag tycker din dröm var bra.