Monday, November 14, 2005

Sjukt uttråkad

Jag har verkligen inte ngt att göra. Det är inte särskilt kul, jag sitter mest och surfar iofs så det är ju kul men det finns ändå en gräns för hur mkt man orkar med. Jag vill ju ändå få uppgifter för att utvecklas! Istället blir det en massa tankar på annat.
Jag har drömt väldigt mkt de senaste dagarna. Det brukar vara så under en viss period ungefär en gång i månaden, ni kanske kan räkna ut vad jag menar med det själva... Hursomhelst, jag drömmer typ hela tiden om barn. Vad betyder det? Ngn som är drömtydare som kan förklara det för mig? Inatt drömde jag tex att det var julafton ca 4-5 år framåt i tiden och jag hade en nyfödd bäbis och en på två och alla skulle fira jul hemma hos mig och P. Helt galet, vi var hur många som helst! Det var också konstigt att alla var 4 år äldre (och jag hade två barn!) men såg exakt likadana ut. Typ Ps brorsdöttrar. De är ju tre och ett nu, då borde de alltså rimligtvis ha fyllt sju och fem men de var precis som vanligt.
Och häromnatten så drömde jag att jag skulle föda barn och när barnet var ute och allt var frid och fröjd och vi precis ringt våra föräldrar och skyltat med vår föräldralycka så fick jag en blödning och var tvungen att åka på akut operation.
Det är då man undrar om drömmar betyder ngt. Är jag sjuk och måste opereras, typ.

Annat jag tänker på är Idol 2005. Jag är så irriterad på den lilla söta väna Sibel. Vilken tönt. Jag kan verkligen få blodsvallningar när jag tänker på henne. Jag vet inte varför, det är ju helt sjukt när jag tänker efter. Vad har hon gjort? Men hon är ju så totalt poänglös och mesig och när hon skriver i Metro blir man ju galen. Allting är så KUL och de är alla så GULLIGA och hon bara ÄLSKAR discobollen i taket och allt är så KUL och alla är så himla HÄRLIGA och hon bara ÄLSKAR att få dansa för det är så himla KUL och alla är så JÄTTESNÄLLA och så vidare i all oändlighet. Jag tror jag blir tokig. Därför skrattade jag gott när hon fick kritik av Daniel i Juryn. HAHAHA, sa jag med min allra läskigaste basröst, där fick du din lilla hoppa. Och så börjar hon typ gråta! Jag trodde inte mina ögon. Vilken tönt. Har hon ngn aaaaaaning om hur mkt skit andra fått ta i det där programmet? Snacka om att tro att man sitter säkert. Vilket hon iofs gör. Tyvärr. Ut med henne! Eller åtminstone mer skit till henne!
Kräver också att Ola ska få komma tillbaka!

Varför ägnar jag så mkt tid och plats för det här egentligen?????

No comments: