Thursday, November 03, 2005

Jahaja

Nu är det dags. Har försökt gå in tidigare men inte lyckats - servern kunde inte hittas. Men nu är jag här.

Jag känner mig lite mer som en människa idag måste jag säga, dimman har lättat. Igår kväll, jag trodde jag skulle dö. Jag mådde illa och blev helt yr och världen hoppade lixom ur fokus och utanför ramarna hela tiden. Fy fan va trött jag var. Idag är jag inte heller mitt vanliga pigga glada jag men jag kan åtminstone fungera normalt. Det är skönt.

Jag har inget att göra på praktiken men jag orkar heller inte ta tag i det ngt nämnvärt. Jag har fixat telefonen så nu kan jag svara och veta vem det ringer till och sådär. Har inte provat ännu, de andra hinner alltid före mig. Vilket på ett sätt är skönt men också lite dumt för då får jag ju aldrig träna. Jag orkar inte rycka tag i ngn och säga åt de att ge mig ngt att göra. Jag har lite smågrejer att pyssla med åt Ulrika men inte så värst mkt. Sitter mest på nätet och sådär.

No comments: