Tuesday, November 15, 2005

Klasskamrater

P: Hon är rolig tycker jag. Inte bara för att hon har historier att berätta om sitt liv som påminner om en såpopera utan för att hon är bra på många andra sätt. Tex har hon alltid ngt att säga, det tycker jag är intressant. Nu när hon också har börjat blogga kan man dessutom upptäcka helt nya intressanta sidor av henne. Tex hennes analyser om fotbollsgalan, Micke Persbrandt och Idol. Hon är bra. Dessutom är hon jävligt snygg också.

T: hon är också snygg. Sveriges svar på Uma såklart! Dessutom har hon ett ganska dåligt inflytande på mig har jag märkt. Eller märkte iaf för två helger sen när hon faktiskt var lite överallt där jag var (eller snarare, jag var överallt där hon var...) och hällde i mig öl. Plus, hon har typ världens största hund.

K: Hon har tystnat på mejlen, det gillar jag inte! Men hon trivs nog bra där nere i L-köping, det är nog därför.. En studentstad, vem vill inte vara ute och göra allt det nu studenter förväntas göra. Jag har aldrig fattat det där riktigt. Jag är student men inte lever jag ngt studentliv att tala om, förutom det faktum att jag känner igen den där bristen på pengar. Fattig student javisst! Men K lyckas alltid ha lite pengar över har jag märkt. Hur lyckas hon med det? Det är nog något fuffens på gång eller så kanske hon bara fixar shyssta extrajobb

Klasskamrater finns det gott om och de flesta är roliga. Det är klart att det finns både bu och bä men overall så är det helt okej. Vi ska ha skola ons-tors nästa vecka, det känns ju helt absurt. Det blir nog trevligt. En sak som är lite dum med det är att fredagen är LIA igen istället för ledig, fast om jag varit ledig så hade de säkert glömt mig igen och uppgifterna sinat. Ännu en gång!

No comments: