Friday, November 18, 2005

Klasskamrater 2

D: han är den enda killen egentligen som jag kan identifiera mig med i klassen. Han har en avslappnad attityd till det mesta och är ganska rolig. Och så är han Djurgårdare också. Det är ju alltid ett plus!

T: Hon heter nästan samma sak som T1 men ser ut som en helt annan kändis; J-Lo. Jag tror inte att hon fattar hur snygg hon är, känns som att hon går mer på sin personlighet. Nu har hon iaf sin kille, det är bra. Hon förtjänar ngt så bra.

L: Typ den bästa tjejen, asrolig. Jag och Josh är överens om att det är tjejen vi skulle hångla med i klassen om vi var tvungna/fick välja. Dessutom är ju hennes dialekt ashärlig.

Jag undrar var D har tagit vägen, har du kollat in ännu?

4 comments:

Anonymous said...

Vad kul att du har gått och blivit positiv på gamla dagar. MEN vad hände egentligen med KlagoKlubben?? Jag känner mig lite ensammen i klubblokalen om det bara är jag som är medlem. För att inte tala om hur tomt det blir på styrelsemötena... Antingen får du ha en period av positivitet och sen komma tillbaks, slagkraftigare än nånsin, eller så får jag också se till att bli lite "peppad" på att vara positiv och gladlynt. Tjo vad det var livat! Puss puss

Anonymous said...

HAha jo nu har D hittat hit.. minnet svek och jag fick fråga prallan om adresserna :P

vilket smicker slår en i ansiktet när man läser här :)

Varför heter prallans blogg Lite finare lite bättre??

Studiomannen said...

Vafan är en asbra dialekt? :-D

sarpo said...

Peter>> Hon kommer från Åland. Det är en asbra dialekt, om du hörde henne skulle du förstå.. =)