Monday, November 07, 2005

Måndag morgon

och jag vaknar.. ingenting som vanligt... åååååååh, inatt inatt är det du är det jag och vi följer så lätt minsta motståndets lag... i den himmel som har nr 7, inget stoppar oss nuuuu...!
Hur går den nu, den gamla slagdängan. Det har jag nästan glömt. När jag bodde i Branäs var det en av de låtarna som drog upp mest folk på dansgolvet, det är ju helt sjukt. Men det var ju också Värmland, det måste man komma ihåg. Där gäller bara bilar, folköl och dunka dunka. Och speedway. *hua* Och vikingarna förstås. Lilla söta fröken fräken ifrån Fryken...

Jaha. Helgen? Den har varit så lugn och skön så. Jag har tittat på film. Jag såg bla the Life Aquatic. Den var faktiskt roligare än man kunnat tro. Och helt knäpp. Och igår såg jag sjätte sinnet på TV3. Nu har ju inte jag TV3 så jag gick hem till min mormor och såg den. Vi hade bakat blåbärspaj och hade med oss glass. Det var trevligt!

No comments: