Friday, November 04, 2005

Nu går jag hem

Helt sjukt, klockan blev tjugo över ett och jag är kvar. Katastrof. Nu ska jag sticka. Det var ngt jag hade tänkt skriva men det blev nog aldrig av.
Imorgon ska jag hem till mor och äta lunch - röding. Fattar ni va gott.
Igår åt M middag hos mig och P. Det var faktiskt verkligen trevligt, det blev ngt så enkelt som pasta med tomatsås (+grönsaker) men det var faktiskt supersmarrigt. Jag har blivit helt kär i kikärtor, det är hur gott som helst. Jag hade det i min cous-cous sallad på födelsedagen.

Nu kom jag på att jag glömde fråga P om hans mail igår, det var ju dumt.

Undrar så hur det gick med klassträffen igår, var det ngn där öht? Det verkade inte vara så många som kunde komma.

Jaja. Hoppas att ni får en bra helg, vi ses på måndag.

No comments: