Friday, November 18, 2005

Fredagsfika

Här på praktiken har vi obligatorisk Fredagsfika. Rätt trevligt. Idag gick den åt till att diskutera linser/glasögon/ögonoperation och bästa sätt att vara ekonomisk på det viset, barn och hur roliga/jobbiga de är på morgonen när man vaknar och sist men inte minst lite härligt gammalt skitsnack. Jag gillar det! =)
Dessutom har jag haft uppgifter idag. Det känns bättre. Jag får väl försöka ge lite mer av mig själv till det här, försöka hitta motivationen. Ska maila alla på måndag morgon igen och säga att jag har tid att hjälpa de och att jag vill.

Mitt nya liv består dels av det och dels av det här:

* Träna. Jag börjar på söndag! Tjoho!
* Fettsnål och "bra" mat. Jag börjar snart, på måndag kanske... hahaha, det är ju troligt.
* Jag har ju redan börjat med "positiva Sara"

Någon annan som har bra tips på hur man ska förändra sitt liv?

1 comment:

Anonymous said...

Man kan ju vara Åjkåare för en dag och glädjas över hur skönt det känns när den dagen är slut!