Tuesday, November 15, 2005

Internet

Det är en rolig sak detta med internet. Nu har jag surfat in på en massa bloggar. Det är ju superkul att läsa helt okända människors intressanta åsikter och om deras trista liv. Det är ju framförallt helt underbart o veta att man inte är ensam om att vara en sån där som tänker och tänker och lixom aldrig kommer ngn vart. Jag har till och med lämnat några inlägg på ett par blåvitt-sidor. Hej, det som är intressant med fotboll är ju att det finns tusentals som jag som älskar sitt lag på samma sätt som jag och som följer sitt lag och som är skitbra supportrar. Men ändå är de ju sämre än jag för de håller ju på skitlag eller pajasgäng.
Det finns bara ett lag, så är det bara. DIF - lite finare, lite bättre.

2 comments:

Studiomannen said...

Och visst har du rätt. Detta kan inte vara subjektivt alls. Därmed kan jag konstatera att du håller på ett gäng som är duktigt långt ifrån att vara bästa gänget genom tiderna! :-D Cork City -05.

...jämfört med

Hamburger SV -82
Dundee U -87

Ska nu läsa vidare i din blogg! Tack för besöket hos mig!

sarpo said...

Hmmm... tycker det är lite lågt. Vi har ju iaf börjat komma ikapp när det gäller att dominera ett årtionde...